❥Hey. Welcome to my PARADISE. I am SUPERGIRL !. :D | Follow or Home ?
I am Supergirl♥

With my bestie, Ain Syafiqah. :DD
Saturday 4 February 2012 | 01:33 | 0 comments


Assalamualaikum. (: 

And hey for non muslim. How about your day ? It is ok ? Hha. Ok. Tadi kan, aku pergi sekolah dengan Ain Shafiqah. (: For sure, memang best gile dengan dia. Mula mula aku datang rumah ain dulu,then pergi sch sama sama dengan ain. Lepas tuh, kitorang sampai sekolah tolong cikgu apa yang patut. Kemas bilik SPBT. Lol. :DD Bapak dia penat gile seyh. :3 Terbersin bersin aku sebab habuk. Aku kan alergic dengan habuk. :3 Merah hidung. Lepas tuh, cikgu suruh aku kira kira buku je. Tak payah kemas . *wink* Dah kira, kena audit. Thanks Ain sebab tolong aku,  Sayang kau ! Aku, Jannah dengan Ain je yang buat. Budak budak gedik tuh tengok blues sambil layan lelaki . Bongok. Tergedik pulak.Aku sepak kau baru tahu . Then, dalam pukul 1 lebih cenggitu, kitorang balik. Cikgu Lela bagi RM5 sorang. Hehe, lepas tuh, balik rumah ain kejap. Makan bagai, then pergi rumah aku. Dah lepak kejap tuh, kami pergi GIANT Pelangi. Beli coolblog then jalan jalan cari pasal kejap .Aku dah cadang nak beli something untuk ayie. Tapi, lupa bawak duit pulak. :DD Lol betul. Lepas tuh, dalam otw nak balik, tiba tiba hujan, :DD Kitorang pun redah je. Hehe. Syok tau mandi hujan. Terjerit jerit aku. :* Lepas tuh, dah balik rumah aku, lepak situ jap, then , bapak ain datang ambik ain. :3 Lepas tuh, aku naik mandi. Then on9. Pakwe aku pun kebetulan tengah on9. Hoho. Kebetulan lah katakan . Eh, sampai sini je kot. Ok bye. Umaaakkhhh ~! ILY. (:

|

Tagboard

No harsh words♥
Please put your real link so i can attrack you back♥
Please put nice words here♥