❥Hey. Welcome to my PARADISE. I am SUPERGIRL !. :D | Follow or Home ?
I am Supergirl♥

Tak tahu apa tittle. :DD
Monday 6 February 2012 | 23:14 | 0 comments

Takde kena mengena,keyh ? (:

Assalamualaikum and hey. Buat apa tuh ? Keyh. Semalam aku tak update blog pun kan ? Keyh, abaikan gambar atas tuh. Takde kena mengena. Sape tuh ? Miyyo Azman. Tu nama glamour dia. Berapa jelah yang tahu nama sebenar Miyyo kan ? :DD Keyh. Semalam pergi rumah ain. Lepak sana. :DD Berdekak sana sini. Ain aku nak ajar motor, taknak. Takut lah konon. :DD Lepas tuh, balik rumah , then minum air kelapa. Sedap .Bapak aku buat. Mak aku mengidam minum air tuh. Haha .lol. Lepas tuh, malam tuh pukul 9, aku on9. Aku tengok tengok lah wall Ayie Acap a.k.a pakwe aku. Keyh. Ingat dia on9. Tak on9. huhu. Kfine. Aku tunggu dia. Tup tup, dia on9. tapi dalam pukul 12 lebih cenggitu. Tu pun aku dah nak off. Haha. Berdekak lah bodoh ! Then, dia cakap dia on9 tapi tak lama. Keyh fine. Tak kesah. Kau kan demam ? Memang lah tak boleh on9 lama kan sayang kan ? Keyh, then dia main off je. Macam tak marah pulak aku. :DD Keyh. Lepas tuh, kau off. Aku bukak fon aku . Then ada 21 misscalled. Dalam banyak banyak tuh, ada lah nama Biyy. Then, aku buat call me back 3 kali dia tak call call jugak. Keyh, maybe dia dah tidur. Lepas tuh, pagi tuh aku bangun pukul 11 ingat dia ada mesej atau call . Tapi takde. Keyh. Aku mula risau pasal dia. Lepas tuh, aku on9 dalam pukul 2 lebih cenggitu. Ingat dia pun tengah on9 .Tak on9 jugak. :DD Ungtunglah kan ? Aku rindu kau. Aku rindu kau. Sumpah aku rindu kau. Kfine babe. Aku tahu kau sakit. Mungkin aku yang ak reti nak faham faham kan ? Keyh.fine. Dah lah .Fullstop pasal dia. Cerita pasal benda lain, keyh ? Lepas tuh, kejap lagi dalam pukul 4 cenggitu, aku nak pergi rumah dak Ain Syafiqah .Nak gossip. :* eheh, Be jealous key ? Ok sampai sini je. Kbaii. :DD ILYSM, biyy. :'] 

|

Tagboard

No harsh words♥
Please put your real link so i can attrack you back♥
Please put nice words here♥