❥Hey. Welcome to my PARADISE. I am SUPERGIRL !. :D | Follow or Home ?
I am Supergirl♥

Friends ^^
Tuesday 17 January 2012 | 06:00 | 0 comments

haha :DD

Assalamualaikum. ;))

Holaa, keyh. See tittle ? xDD Aku tak tahu nak buat apa. So, aku buat lah post pasal kawan. :DD Tapi, macam lah ade orang nak baca, kan ? xDD Keyh, tengok bawah sayangs. :*

Wooott woooottt ! Comel ? haha.  Her name is Nurul Shafiqah. Bestie lah jugak masa aku sekolah pagi. Haha, dia ni gila. SO, tak hairan lah kalau jumpa gelak gelak macam orang gila  

Yang dalam pushmina putih tuh, nama dia Dhamirah Diyanah.   ♥  Aku memang rapat dengan dia gila. Eh, dia ni alim tau ? Tapi bila kawan dengan aku, hohoh. No comment !

Her name is Ain Shafiqah !   ♥  haha. Eh, aku suka gila dengar dia gelak. Berdekak sial :3 Dia sekarang bestie aku ler jugak.  

Ezzatul Arny.   ♥  Haah, dia ni sewel doh. Berdekak gua. xDD Bestie aku jugak  

Cici, keyh. takde pic dia. lol. Dia pon sama. Suka kawan dengan dia  haha :*

Effa dengan Fatimah pon sweet sweet jugak  ♥ Siapa lagi eh ? Najwa n Jannah ? ahah

. Diorang suka menganjing aku .Siot. -,- Siapa lagi ? Sini je kot. xDD Yang takde nama

 dlaam ni, sorry kawan. Aku lupa lah sayangs. Ok, sampai sini jew . Bye.  


Ps:Sorry yo curi gambar korang. Aku dah takde kerja sangat. Ok bye Muaah Kiri , Muaah Kanan  ♥  

|

Tagboard

No harsh words♥
Please put your real link so i can attrack you back♥
Please put nice words here♥